H. VAN DER BRUG UITVAARTZORG

CASUS (14-07-2015)

Hiltsje van der Brug Uitvaartzorg is een jong bedrijf in de uitvaartbranche gevestigd in Houtigehage. Hiltsje van der Brug verzorgt en begeleidt uitvaarten van begin tot eind.

Voor de volledigheid van een bedrijf is een stukje positionering onvermijdelijk. Daarom besluit vrijwel elk bedrijf op een bepaald moment in haar beginstadium om een visuele identiteit te laten ontwikkelen. Voor Hiltsje van der Brug Uitvaartzorg was dat dit moment.

PROCES EN RESULTATEN

Om een bedrijf te kunnen positioneren is het handig om een aantal kernwaarden te selecteren waar het bedrijf voor staat. Na verscheidene brainstormsessies ontstond er een duidelijk beeld van H. van der Brug Uitvaartzorg haar kernwaarden. Deze zijn vervolgens omgesmolten tot een concept welke (na een aantal iteratierondes) is vertaald naar onderstaand logo.

Logo Hiltsje van der Brug Uitvaartzorg

Vervolgens is het logo uitgebreid naar een volledige huisstijl (tevens met de kernwaarden in het achterhoofd), welke is doorgevoerd naar verscheidene kantoorartikelen waaronder visitekaartjes.

Visitekaart Hiltsje van der Brug Uitvaartzorg

Een offline identiteit volstaat tegenwoordig niet meer. Daarom is er besloten om tevens de stap naar het web te zetten. Zo is er een website ontwikkeld in dezelfde huisstijl. De website is volledig responsief waardoor deze prettig in gebruik is vanaf zowel mobiele telefoons als tablets als computers. Ook de fotografie is verzorgd door RINZE.

Website Hiltsje van der Brug Uitvaartzorg BEZOEK WEBSITE » « NAAR HET OVERZICHT
Veilig Verkeer Nederland

Campagne
10-06-2013

BEKIJK PROJECT »
Thumbnail Veilig Verkeer Nederland door RINZE
Hoogland B.V.

Nieuwe website
Onbekend

BEKIJK PROJECT »
Thumbnail Hoogland B.V. door RINZE
Cantina

Campagne & nieuwe huisstijl
28-01-2016

BEKIJK PROJECT »
Thumbnail Cantina door RINZE