H. TALSMA TOTAALBOUW

CASUS (09-02-2017)

H. Talsma Totaalbouw is een startende eenmanszaak in de bouwsector. Naast de reguliere timmerwerken, biedt de beginnende onderneming diensten aan als het plaatsen van wanden en plafonds.

Naast het aanvragen van een KvK nummer en het aanstellen van een boekhoud(st)er, is het realiseren van een visuele identiteit een van de eerste zaken die je op orde moet brengen als startende onderneming zijnde.

Er zijn verscheidene communicatie- en ontwerpbedrijven die de starter vakkundig kunnen begeleiden in dit proces. H. Talsma Totaalbouw koos voor RINZE.

PROCES & RESULTAAT

Een logo dat de kernwaarden en stijl van het bedrijf communiceert: dat is het streven. Een goed gesprek tussen beide partijen vormt het klankbord voor een eerste serie schetsen.

Eenmaal de vertaalslag naar beeld gemaakt, is concrete sturing mogelijk. Door na elke iteratieronde een contactmoment in te lassen en van gedachten te wisselen, wordt het beeldmerk procesmatig verfijnd.

Het resultaat is een esthetisch en doordacht beeldmerk dat aansluit bij de kernwaarden van H. Talsma Totaalbouw.

Logo H. Talsma Totaalbouw door RINZE « NAAR HET OVERZICHT
Asintik B.V.

Nieuwe website
Onbekend

BEKIJK PROJECT »
Hoogland B.V.

Nieuwe website
Onbekend

BEKIJK PROJECT »
Cantina

Campagne & nieuwe huisstijl
28-01-2016

BEKIJK PROJECT »